marți, 4 iulie 2023

O PLIMBARE PRIN SAT

         Am făcut o plimbare prin sat, la vremea când razele soarelui nu erau prea fierbinți, Plecând de pe Ulița Găzdăcoilor am văzut capela acoperită. Am mers la Primărie dar nu am putut intra în curte, intrarea era blocată, deoarece ieri s-au turnat aleile de beton amprentat. Culmea, dispăruse și căputul de la intrare. În încercarea de a intra în Primărie am observat că pe sala de sport se montează acoperișul. Lângă o anexă a primăriei, în două corturi improvizate, doi sculptori, Eugen Petri și Șerban Alexiu, oaspeți ai căbeștenilor și în vara trecută, care lucrau la ansamblul ce va fi montat pe Monumentul Eroilor din Cimitir. Trecând pe lângă viitoarea sală de sport am observat că în curtea școlii a fost turnat beton, iar întorcându-mă m-am întâlnit cu un angajat al primăriei care repara peretele exterioral clădirii. Nu-i rău, se muncește. Dacă va dispărea și ruina din vaioagă, cea care în trecut se numea dispensar veterinar... Dacă...